Teraz jest 29.03.2024, 08:31



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
[VAG] Filtr cząstek stałych DPF 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Wiecie coś więcej na temat DPF-a?. Np. jak się objawia wypalanie sadzy?


Niżej podpisany użytkownik dziękuje janko za ten post:
listek2000
07.06.2010, 18:41
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18
Lokalizacja: Tychy
Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
Post 
jankowski-uno,
Dla ciebie w zasadzie jest ono nie zauważalne podczas jazdy.
Sytuacja wygląda w ten sposób,że komputer cały czas zbiera informacje o ilości spalanego paliwa i w chwili gdy DPF zaczyna być pełny sadzy komputer serujący silnikem zarządza wtryśnięcie dodatkowej porcji paliwa co powoduje dość gwałtowny wzrost temperatury spalin a ta w efekcie końcowym wypala sadze w DPF byc może gdybyś jechał za samochodem wyposażonym w filtr cząstek stałych zauważyłbyś nieco obfitrze dymienie z wydechu dokładnie w momencie wypalania po już nie.
Pozdrawiam.

_________________
Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin


Niżej podpisany użytkownik dziękuje MartinezTychy za ten post:
listek2000
07.06.2010, 21:15
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Na Golfowym forum wyczytałem że wycinają od razu że nie męczą turbinki oczywiście w combosie z off EGR i odmą w eter, dla lepszej "inhalacji" silnika , a ile w tym prawdy?


Niżej podpisany użytkownik dziękuje janko za ten post:
listek2000
08.06.2010, 08:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
hm... troszke nie prawdziwe rzeczy wyczytalem, ja mam pierwsza fabinke z pierwszych 1,9tdi wersja sportline zadne greenline czerwiec rok 2007 i jest juz filtr czastek stalych (auto spelnia normy euro4) i komputer EDC17 (przeklenstwo) tak wiec od razu zakladali... autko jest bardziej mulowate od mojej pierwszej fabinki i wlasnie upatruje to w w tym filtrze, pozdr.

olej wg instrukcji wlewam castrola long life 3 vw 504/507


15.06.2010, 21:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.01.2009, 19:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Mint juÂż ok 135 KM
Rok prod.: 2006/2007
Województwo: mazowieckie
Post 
Witam

Kto i gdzie wam powiedział że macie filtr PDF ??? . Jakaś nowość na Polski rynek nie było takich aut.
Fakt w katalogu części jest podświetlony filtr cząstek stałych, ale jak mówi nagłówek jest to zestaw do doposażenia. Nie jestem pewien ale w przypadku takiego montażu zamiast rury z katalizatorem montujemy rurę z PDF-em.

Moja fabia (na Polski rynek)1,9 TDI AXR modelowy 2007 produkcja 2006 nie ma filtra PDF a spełnia normę Euro 4

_________________
Pozdrawiam

Ozz1


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Ozz1 za ten post:
listek2000
19.06.2010, 11:16
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.06.2010, 18:46
Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Samochód: Fabia II 1,6 TDi 105 KM; FI 1,4 MPI 60 KM
Rok prod.: 05.2010 r.
Województwo: dolnośląskie
Post 
Witam, mam fabie z 2010 r już na common rail (1,6 TDi 105 KM ) i posiadam juz DPF


Niżej podpisany użytkownik dziękuje przemek82 za ten post:
listek2000
20.06.2010, 19:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post 
przemek82 napisał(a):
Witam, mam fabie z 2010 r już na common rail (1,6 TDi 105 KM ) i posiadam juz DPF

to napisz jak sie jezdzi autem z tym silniczkiem, bo jestes tu chyba pierwszy jego posiadaczem

_________________
Pozdrawiam
Paweł


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Pawko za ten post:
listek2000
20.06.2010, 19:55
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 20.06.2010, 18:46
Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Samochód: Fabia II 1,6 TDi 105 KM; FI 1,4 MPI 60 KM
Rok prod.: 05.2010 r.
Województwo: dolnośląskie
Post 
Fabia z tym silnikiem jeździ się naprawdę bardzo dobrze. Zrobiłem dopiero ok. 800 km. więc niewiele mogę powiedzieć. Jedno co wiem, to silnik jest bardzo elastyczny, chodzi trochę ciszej niż na pompowtryskach. O przyspieszeniu nie piszę, bo jest naprawdę bardzo dobre. A co do filtra, to będę mógł wiele powiedzieć na jego temat, gdyż będę nim jeździć przez najbliższe 3 lata - auto służbowe :mrgreen:


Niżej podpisany użytkownik dziękuje przemek82 za ten post:
listek2000
20.06.2010, 20:18
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.10.2007, 16:04
Lokalizacja: Stargard-ZDR
Posty: 475
Podziękował: 7
Pomógł: 18

Silnik: BSW-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: MHX - 5b.
Samochód: Black metalic F2 Comfort +
Rok prod.: 2009
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Jak będziesz nią latał w większości w trasie to nie ma się o co martwić, gorzej jak bys non stoper smigał w mieście. Po kij oni te DPF'y zakładają :sciana: Jeśli chodzi o środowisko to ci co to wymyslili mają środowisko w głębokim poważaniu, tu chodzi tylko i wyłączie o kase...a nie tam o jakieś środowisko.

_________________
Soft - diesel inside: 140KM/338Nm


Niżej podpisany użytkownik dziękuje thomas za ten post:
listek2000
21.06.2010, 12:33
Zobacz profil WWW GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5404
Podziękował: 166
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
Ozz1 napisał(a):
Jakaś nowość na Polski rynek nie było takich aut.


Ale moja jet z Belgii. Może na niderlandy były produkowane w 2007 z DPF?
Jeśli dasz radę to sprawdzić po VIN-ie to Ci go prześlę.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


Niżej podpisany użytkownik dziękuje koleś za ten post:
listek2000
21.06.2010, 14:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Moja ze Szwajcarii z DPF-em.
P.S. Również ujeżdżam 1.6 CR (90 km) ma już 4000 tyś, chodzi ładnie, cóż firmowe również na 3 lata.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje janko za ten post:
listek2000
21.06.2010, 18:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.06.2010, 18:46
Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Samochód: Fabia II 1,6 TDi 105 KM; FI 1,4 MPI 60 KM
Rok prod.: 05.2010 r.
Województwo: dolnośląskie
Post 
właśnie, firmowe to firmowe. w razie co, to do ASO i niech płacą. A jak nie będzie się psuł, to za 3 lata można kupić za mniejsze pieniądze :hurra:
już pierwsze 1000 km za mną.....


Niżej podpisany użytkownik dziękuje przemek82 za ten post:
listek2000
21.06.2010, 19:19
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Ja mam przebiegi takie że po 3 latach to będzie na zegarze ponad 200 tys więc nawet za 1/2 ceny giełdowej to myśle że bym nie wykupił , może na handel.
Jeśli nie zmienię pracy.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje janko za ten post:
listek2000
22.06.2010, 05:43
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.06.2010, 18:46
Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Samochód: Fabia II 1,6 TDi 105 KM; FI 1,4 MPI 60 KM
Rok prod.: 05.2010 r.
Województwo: dolnośląskie
Post 
wiesz.... jak się dba , to się ma. Jeżeli będzie do końca serwisowany i pod koniec będzie można naprawić to i owo, to nie będę się zastanawiał


Niżej podpisany użytkownik dziękuje przemek82 za ten post:
listek2000
22.06.2010, 18:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
temat DPF-a się rozmył więc na CR-a trzeba założyć nowy temat.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje janko za ten post:
listek2000
22.06.2010, 20:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL