|
|
|
|
Teraz jest 16.06.2024, 01:44
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 24.10.2007, 16:04 Lokalizacja: Stargard-ZDR Posty: 475
Podziękował: 7
Pomógł: 18
Silnik: BSW-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: MHX - 5b.
Samochód: Black metalic F2 Comfort +
Rok prod.: 2009
Województwo: zachodniopomorskie
|
Ciacho123 napisał(a): jedynie po dłuższych trasach z szybką jazdą poziom minimalnie sie obniża
No właśnie, szybka jazda
Chyba bo tej drugiej wymianie będzie poziom w normie, no chyba że wyskocze na autobahn to pewnie znowu bedą ubytki..
_________________ Soft - diesel inside: 140KM/338Nm
|
29.04.2010, 11:34 |
|
|
Dołączył(a): 01.05.2010, 21:13 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Województwo: dolnośląskie
|
Witam
Jestem tu nowy . Mam tez Tdi i jak na razie obojętnie czy daje dużo w buta czy nie oliwy nie ubywa miedzy wymianami .
|
02.05.2010, 02:01 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52 Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
|
Ja wymieniam w ASO co 15000 km teraz jakos po 10000 tak jak by ciut ubylo jakies 2 setki auto uzywane roznie butowane i trasy. Do 10000 nie ubylo grama na bagnecie to i tak lepiej niz w octavii 2.0 TDI tam od wymiany do wymiany litra wcina
|
25.06.2010, 09:59 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2007, 22:04 Lokalizacja: ~~~~~~~ Posty: 110
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Województwo: małopolskie
|
u nie raz weźmie 0,2 na 10kkm, albo nie. Jazda bez PSJ silnik ATD
|
25.06.2010, 10:33 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|