|
|
Teraz jest 15.06.2024, 21:47
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
[F1] komputer się resetuje
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 11.04.2010, 14:09 Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: comfort ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
[F1] komputer się resetuje
1.mam pytanko, jak zgaszę silnik na dłużej np na całą noc to mi się komputer resetuje dzieje się tak od 2 dni, kasuje się średnie spalanie, prędkość, przejechany dystans.
gdy wyłącze silnik na krótko np 15 min to wtedy nic się nie kasuje o co chodzi?
2.poza tym co oznacza w fabce takie piknięcie i wyświetlana temp. 4C na wyświetlaczu komp.?
dziś gdy jechałem do pracy było na pewno powyżej 4C a mimo wszystko się to włączyło?
3. klimatyzacja mi się nie załącza przycisk AC się podświetla ale kompresor nie startuje ktoś ma pomysł? sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok. czy można coś zrobić jeszcze bez vac?
|
20.04.2010, 19:56 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
giras83 napisał(a): 1.mam pytanko, jak zgaszę silnik na dłużej np na całą noc to mi się komputer resetuje dzieje się tak od 2 dni, kasuje się średnie spalanie, prędkość, przejechany dystans. gdy wyłącze silnik na krótko np 15 min to wtedy nic się nie kasuje o co chodzi? Może słaby akumulator. giras83 napisał(a): 2.poza tym co oznacza w fabce takie piknięcie i wyświetlana temp. 4C na wyświetlaczu komp.? dziś gdy jechałem do pracy było na pewno powyżej 4C a mimo wszystko się to włączyło? Ostrzega, że nawieszchnia może być śliska i żebyś uważał. giras83 napisał(a): 3. klimatyzacja mi się nie załącza przycisk AC się podświetla ale kompresor nie startuje ktoś ma pomysł? sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok. czy można coś zrobić jeszcze bez vac?
Poniżej +5 stopni się nie włącza kompresor.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
20.04.2010, 20:01 |
|
|
Dołączył(a): 08.11.2008, 21:06 Lokalizacja: Bydgoszcz Posty: 328
Podziękował: 2
Pomógł: 15
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: LVG - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
1. To jest normalne, komp resetuje się bodajże po 2 h.
2. Ostrzega Cię żebyś zwiększył swoją uwagę bo możliwe jest oblodzenie jezdni, wiele aut tak ma.
3. Podłącz pod vaga, bo to jest dużo do zgadywania, pewnie sławetny czujnik cad wymiennikiem klimy nad pedałami, błąd bodajże 816.
_________________ 133 KM & 321 NM
|
20.04.2010, 20:03 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52 Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
|
Po czym poznajesz ze kompresor nie startuje? Z tego co mi wiadomo to w fabkach kompresor chodzi caly czas nawet przy wyłączonej klimie tylko na 2% wydajnosci Ponizej temperatury +5 nie załączy klimy klimatyzacje załącza zawor nie pamietam jego symbolu ale jest on z prawej strony pod maska na przewodzie od klimy tak jak napisał kolega wyzej bez vaga sie nie obejdzie
|
20.04.2010, 20:50 |
|
|
Dołączył(a): 11.04.2010, 14:09 Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: comfort ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
3. jak chodzi o klimę to porównywałem z kumplem w oktavi tdi, on jak włączył klimę odrazu było słychać że coś tam jeszcze pracuje oprócz silnika a poza tym to spalanie chwilowe skoczyło mu z 0,7 na 1,1 takich objawów w mojej fabce nie ma po wciśnięciu AC a poza tym ewidentnie nie chłodzi.
klimę próbowałem odpalić jak komputer wskazywał temp 17,5C
A czy wiadomo mniej więcej ile kosztuje wymiana tego słynnego czujnika od klimy? bo już pare postów też o nim czytałem ale nikt o kosztach nie pisze:)
1. komputer do tych czas u mnie trzymał pamięć zaobserwowałem to wczoraj jak rano jadę do pracy to nie mam przejechanego dystansu, średniego spalania i prędkości, a cały czas to miałem
2. dzięki za info tak przypuszczałem, a czy ten czujnik jest powiązany z klimą? bo moze przez niego mi nie chłodzi klima? bo teraz poranki to już raczej ciepłe są na pewno powyżej 4C
|
20.04.2010, 21:25 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52 Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
|
Powiem ci tak u mnie dopiero jak zrobilo sie jednego dnia 20 stopni to widzialem po kompie ze wzroslo spalanie z 0.5 na 0.7 l/h i zaczal ciagle chodzic wentylator a z nawiewow polecialo naprawde zimne powietrze wlacz klime i sprawdz rurki pod maska czy robia sie zimne bo gdy na dworze jest niska temperatura to klima bedzie lekko grzac i raczej po kratkach nawiewow tego nie zlapiesz
|
21.04.2010, 14:55 |
|
|
Dołączył(a): 26.07.2007, 13:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 128
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort z klim± i tempomatem :)
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
giras83, głupie pytanie ale jednak zadam, bo może coś wyjaśnić: komputer ma dwa tryby liczenia: od resetu i od startu silnika (trzyma to po zgaszeniu przez jakieś dwie godziny). Nie przełączyłeś komputera w ten drugi tryb?
_________________
Jest jeszcze Pan Łoś (V70 D5)
|
23.04.2010, 15:08 |
|
|
Dołączył(a): 11.04.2010, 14:09 Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: comfort ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
uwaga jak najbardziej słuszna:) ale już do tego doszedłem w miedzy czasie
tak to jest jak się instrukcji nie czyta:)
|
23.04.2010, 22:26 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|